tiistai 18. marraskuuta 2008

se ei mee pois...

ei haihdu kuvasi pois. se ei mee pois...

tervehdys taas. minä täällä. olen olen olennn olenn pinnannut koulussa ja ollu päihdeputkessa nuorisotalolla. meillä on päihdevalistusta ala-astelaisille, siellä ollaan näytelty kännisiä ääliöitä ja varottavia esimerkkejä. on se poka raskasta...

sitten sitten olen ollut sählyssä ja kävin sen jälkeen pikkasen juoksemassa nellin kans. sitten suihkussa. tehin ruokaa, venyttelin ja ja kattoin aidolssit ja nyt minun ei pitäs olla koneella vaa lukemassa englantia. alkaa huomenna nimittäin koeviikko. ei vois vähempää kiinnostaa, mutta! vain kaksi koetta. JA. perjantaina rolloon. Ü

sen syvällisempää en nyt kertoile. pakko alkaa lukemaan. nyt. tai jos yhen spider pasianssin pelaisin.. sitten!:P

Ei kommentteja: