sunnuntai 23. marraskuuta 2008

16.03


mulla on ollu aika mukava viikonloppu. Ü!
perjantaina lintsasin joo koulun ja oleilin nätisti kotona. ja sain vieraan... ja. joo. keittelin vieraalle kahvit ja tuota semmosta. ja menin kymmeneks töihin. olin portsarina vaihteeks. tylllllsssä työpäivä muttei siinä mithään.

lauantaina sain aamusta jälleen vieraan. mentiinpä ihan kauppaan ja mulle laitettiin kunnon ruokaa. sain sain sain valkosipulia niinku sielu sieti... Ü ihanaa ko ossaa laittaa ruokaa! tuorepastaa ja savulohikuutioita ja sitte kunnon salaattti jyväleipävalkosipulikrutonggggeilla Ü namm. söin vielä äskenki sitä ku sitä jäi niin paljon. nooh. syötiin hyvin ja otettii ruokalevot ja sitte kaisa ja sami tuli kahville ja vieraani hiipi poies sitä ennen. viinapiruja pakhoo ko oli krapulassa toinen. oma vika Ü nojoo. sami käytti ruottissa ja ja ja siellä päätettii erikan kans että tännään taigaan! elikää olima eilen ylläksellä! tulin äsken kotia. niinku kuvassa näkyy, karvalakki lämmitti ja jukkis ja kumppanit oli meitä viihyttämässä. tais se vartiaisen jenni sielä lauleskella mutta tais mennä pikkusen ohitte :/ :DD
hauskaa hauskaa. olin kyllä öö, humalassa. hienossa humalassa. tuli vähä tankotanssittua ja ny on ihmeellisiä mustelmia kroppa täynä. aamulla kuudelta taijjetti yöpuulle laittaa ja... puol kymmenen herättii. hauskaa. meni vähän hermot katsun kans ko se oli pikkusen saaneena tämän päivän. ja ku mulla pukkas pikkusen niinkö krapulaa..

noh noh enniveei.
kotimatkalla vetasin litran piimää, olo helpottunu kummasti. nyt odottelen vierasta tässä. kuulemisiin soronoo:P

Ei kommentteja: