perjantai 12. kesäkuuta 2009

tänhään.

kaikki järjestyy. eikä tarvi murehtia ku tietää ettei ole tehny mitään väärin. joskus ihmiset ei vaan osaa käyttäytyä... eikä tulla toimeen ihmisten kans. semmosille ihmisille pitää kai vain antaa tilaa.

oli mulla aika huono mieli kyllä töitten jälkeen ku en ole oikein tottunu että mulle suututaan nuin kovasti ihan turhaan. ja vielä ku kyseessä on uus ihminen, tuntematon... en oikein ymmärtäny koko tilannetta. mutta silti tuli ikävä olo. tänään oli vastassa aika kylmä työkaveri, mutta onneks se ei ollu saanu kuitenkaan manipuloitua muita minua vastaan. siis mustamaalattua. oli se kai yrittäny mutta puhuin yhen vakkarin kans ja se sano tajuavansa tilanteen eikä ottanu mitään puolia. tai.. puolusti se minua vähän, mutta ihan syystä. tämä uus työkaveri käyttäyty oikeasti tosi epäkypsästi.

huono työympäristö viepii rohki voimat... mutta en vain saa välittää. sillon vaa vajoaisin sen tasolle. täytyy vaa pitää ammattimaine asenne eikä höpöttää turhia. saati alkaa sitte väittelee ja riiteleen turhista asioista.

huijja tullee kauhean syyllinen olo. niinku että kai mie nyt jotaki olen tehny ko olen saanu siltä näin paljo kylmää vettä niskaan. mutta ku en ole. en oikeasti ole. sillä on silti jotaki niin minua vastaan. ja oltii 2pvää keritty oleeen samassa keittiössä. mie en oikeasti ymmärrä. kateutta? ylemmyydentuntoa? öö... eikö se kestäny että minun piti opettaa sitä, vanhempaa ihmistä?.. en ymmärrä.

nooh. ei mulla paha mieli tästä enää ole, en voi vain asialle mitään. se ei suostu puhumaan mulle, ei suostu kattomaan minua silmiin, ja ku kysyin jotaki asiaa sain oikeasti huutoa vastaukseks. kummallista. mutta emmie vain välitä. ei meän tarvi olla kummosissa väleissä, kuhan vähän kyettäis kommunikoimaan. mutta se on ihan tästä toisesta osapuolesta kiini. katotaa mite käy. kuinka kauan se jaksaa tätä kypsää käytöstänsä... mie en vain perusta!:) tullaan vakkarityöntekijän kans nii hienosti juttuun että se riittää tällä haavaa, sen kans pystyin tästä jutteleenki ja selvittään ja purkaan pahaa mieltä. se meni sitten ohi se huono olo.

vitsi. vkonloppu! kaverin kans käymään virossa! usko tai elä... Ü

Ei kommentteja: