lauantai 15. tammikuuta 2011

quince de enero, sabado.



kylläpäs se aika rientää. ollaan jo kohta tammikuun ehtoopuolella. ja mitäs tammikuussa onkaan tapahtunu? ei oikeen mitään... se on vaa valunu hukkaan. toisaalta ei ihme ku oli kipeänä! kuinka nautinkaan taas urheilusta ja ylipäätään seisomisesta ja kävelemisestä. jooga ja pää-alaspäin-asennotki onnistuu eikä tunnu että pää räjähtäis. on iloni yksinkertaset.

-

olin eilen minun saksan tyttöjen kans viettämässä iltaa Benimacletissa, veran luona. iltaan kuuluu viiniä, tortilla de patatas, salaattia, guacamolea, ananasta (joka pilas kyllä viininautinnot siltä illalta ko kieli turpos..) ja hyvää musiikkia! tutustuin sellaseen ko "The XX" ja vasta nyt. HUOH! aikamoista! tykkään kovasti. ystäväni Katrin, joka on muuten aika uskomaton persoona rakastu myös Mew:iin kun kerroin kyseisellä bändillä olevan juuri se erityinen paikka minun sydämessä kuten xx oli katrinille selvästi "se"-juttu... nyt tutustun tähän bändiin oikee urakalla. tosi koskettavia bändejä tulee vastaan harvoin... ehkä se tekee siitä niin erityistä.

palaan vielä Katriniin. vau :D tää tyttö täyttää koko huoneen, eikä pelkästään äänellään :D kovaääninen ja tosi itsevarma tyttö, jolla on sanottavaa. maailmaa matkannu, manifestoinu, kierrelly, kaarrellu, kokenu, välilä rauhottunu... ystävällinen ja hirmu voimakas :)) katrinin poskipusut ja halaukset nimittäin tuntuu! :D olen todella ilonen että olen tyttöön tutustunu. seuraavalla kerralla sitten suomessa. lupasivat tulla patin kanssa käymään. ikävintä tässähän siis on se että minun saksantytöt, yhtä lukuunottamatta, pakkaa laukut täällä valenciassa jo parin viikon sisällä. :(

ennen ku tytöt lähtee niin vera kysyi minua eilen roadtripille hänen autollaaaan! luvassa olis Andaluciaaaa! murciaaa... granadaa! <3!

Ei kommentteja: