maanantai 22. joulukuuta 2008

i just woke up from a fuzzy dream...

no niin. jälleen asiat ovat toisin kuin eilen. tiijättäkö voi että kuinka puhuminen auttaa. mie voin syyttää vaan ommaa mielikuvitusta kaikesta surusta. tai siis, no en pelkästään sitä, mutta se on pahentanu vaan huonoa tilannetta. herra selitti kaiken hyvin... eilen. puhuttiin pitkään. kerto ymmärtävänsä. ja olevansa pahoillaan. ja kaikkea. sulin ? mie se tässä olen vain hättäilly. tiesin ihan hyvin että se on töissä. ja sillä on kiire viikko. no se oli se viikko. nyt on uusi. ja paljon parempi! ronja ja taneli ja tiina ja santtu tulee tänään. ja passatti! jee. herra tullee ainaki aattona käväseen ja joulupäivänä ehkä paremmin :o ?! olis kiva. mie olen töissä ni jos se laulais mulle parit biisit ja sitte mentäis meille... :P

illala en unta saanu ku odottelin ajan kulumista. Ü periaatteessa voisin huomenna mennä rolloon. ja tulla aattoaamuna kotia. tai... okei. enpä hätäile. mihin mulla edes on kiire :o eihä tässä ole muuta ko aikaa, valmiissa maailmassa. kyllä aikaa riittää sitte on ko... sille on aika :o :D

tälle päiväle pitäs keksiä jotaki aktiviteettiä ni aika kuluis. urheillu olen joka päivä, tänään ei hurjasti innostais. hmm. no mutta. kuulema.

Ei kommentteja: