tiistai 2. joulukuuta 2008

we are the ones.

stand up. Ü

terve!

kylymää ilmaa pukkaa! onneks ei ainakkaan tule lunta, oon tarpeeks tehny jo lumitöitä -.-

she's smiling. like heaven is down on earth. the sun is shining. so bright down on earth.
and all her wishes have finally come true.

happiness is killing her.

Himiä vähäsen. tykkäilen!

tosiaaan. mitäköhän nyt on tapahtunu josta kertoilisin... viikonloppuun mahtu töitä ja hupia:P
enemmän hupia tosin ens vkl ! paljon enemmän... hupaisampaa hupia. johohoh... torstaina jaken synttärit. ja tuota. tännää joo oli äiskän. la jukan, su sallamarian synkät. lauantaina olis Sara tivolissa, vois ehkä mennä ku eput peru! tai sitte... niin.

ei mulla oikeastaan sen syvällisempää tänään. niin no sitä vaan että olin kauheen surullinen ku ronja lähti takasi etelään. mutta joulu tulee kohta ronjan kans. Ü

ja noh. yllätyksiähän tämä elämä on aina täynä. asiat ei mee niinku net ajattelis. ihmisiä tullee ja mennee ja kuviot mennee sekasin. sekasin meno on joskus aika jees. joskus taas se suruttaa. viime miksauksesta oisin aatellu meneväni rikki. mutta hyvin toimin. ei vikoja. yllätin itseni. olin vahva. tajusin kai jotain oikein. uuden veronen en oo mutta en rikki. haluan vielä kokeilla silti. että menenkö rikki.

oikeastaan. uuden veronen taidan sitteki olla. on tapahtunu paljon mitä aattelin ettei mulle tapahu vielä aikoihin. oon käyny aikamoisen matkan ja oppinu paljon. hyvin vähässä aikaa, oppinu, ittestäni. saanu aikaan asioita. en jääny lepää laakereilleni. tartuin hetkeen. toimin spontaanisti!

niin. oli mulla sitteki asiaa.

it's not too late. it's never too late.

Ei kommentteja: