torstai 1. lokakuuta 2009

minu häätyy ryhistäytyä! lakata löpisemästä ja alkaa touhuammaan. siis sanoista teoiksi. ja kyllä mie alanki. mie tentin eka.

oon hirveän tyytyväinen, olen ollu ahkera. muistiinpanoja on jo 40sivua. oikeastaan eihän se kerro mistään... siitä kylläki että aikaa on uhrattu. mites se laatu. nytki tähän tekis mieli jos minkälaisia viisaita katkealmia päivän saldosta. mutta en laita. en sotke politiikkaa nyt tähän.

koska sen kans mie olen saanu aikaseks. se on ainoa asia minkä etteen olen nytten tehny. tai... olen mie urheillu. emmie sitä unoha. olen mie antanu aikaa kavereilleki. mutta voisin antaa enemmän. ja kotia... olen antanu liian vähän! mummille ja ukille on pyhitettävä aikaa. mutta eka mie tentin.

sitten vasta lepään.

emmie ole kirjottanu tännekää järkevyyksiä aikoihin. mutta ko emmie nyt jouvva. mie taas sitten ko kerkiän. ei se tarkota etteikö asiaa olis. en vain jouvva.

mie menen nyt taas.

Ei kommentteja: