torstai 14. toukokuuta 2009

tämmöstä.

ätätä tämä nyt sitte alkaa olla.
5x viikossa työpäivä. sisältää klo 5.00 aamuvuoroja ja iltavuoroja jotka alkaa 09.00 :D tosi hauskaa joo. nyt on töitä. niitä on. eilinen oli eka päivä. uutta asiaa tuli nii paljon että tuntu ettei jalat jaksa ennää kantaa... pääki iha täynnä. tänää helpotti. mulle jää vaa vähä helposti vaihe päälle ja kotona jatkan hirmu vauhilla touhuja ja tiskaan ja siivoan ja laitan keittiötä ja huoh... sitten väsyttää! pitäs rentoutua! eka lenkki... ehkä sitte;)

lukemisista ei tule oikei mittää ny. muttta vkl on vapaa aina ni sitte kerkiää. onneks sitäpaitsi olen jo lukenu paljon!

että muute ikinä arvaa. mie olen kyllä niin tyhmä. siis hölmö. tyhmä. onnessani ostin YO-lakin. mutta enhän mie kokoa kattonu, siis valkosuushan on tärkeintä, ja eihän koko ole lakissa oleellinen?! okei, tuo on tyhmyyttä. silkkaa tyhmyyttä. otin lakin kokoa 63. juuu! kokeilin vasta muutamaa päivää myöhemmin. se oli muute tiättäkö iso? ei hitto vie mie kirosin ommaa järkeä. ei auttanu ku ettiä kuitit ja ajjaa takasi cittarhiin. pikkukivetki nauro mulle. otin sitte melkee 10 kokoa pienemmän lakin. asia on nyt kunnossa. ja olen muuten tämän jälkee maailman tarkin ku on kyse hattuostoksista.

onkoha mulla liikaa mielenpäällä vai liian vähän mieltä?

Ei kommentteja: