maanantai 27. lokakuuta 2008

22.31

onkhaan tämä minu sivu liian pinkki...

mie oon maailman huonoin odottaan, jonottaan... siis se on hirveää. ja stressaavaa! ah kaikki mitä on eessä mie pillaan sillä että alan ressaamaan etukätteen, murehin kaikki maholliset skenaariot mite voi käyvvä. mutta ku se ei oo ku aikaa, ja sitä menee kuitenki tietty määrä hukkaan.
ja kuitenki jos tekiski kaiken mahollisen ettei aikaa mene hukkaan sitä kuitenkaan ei aina pysty olleen 100% mukana. ainakaa ku mie mietin kaikelta maholliselta kantilta kaiken. pitäs lopettaa ainane murehtiminen ja antaa mennä eikä pelata nii varman pääle. mie oon nii huono ottaa riskejä. jos pellaan 80 senttiä, ja jos vaan voitan sen takasi, se on voitonmaksu! jos tulee että voitit 1,20e, se on voitonmaksu. ei saa hävitä. :/
niin, no miksei. siksei. kai.
sitä nii hukkaa kaikki hianon hianot hetket jos ja kun alkaa miettiin että no mitäköhän tuo tuossa minusta miettii ja mitäköhän se on huomena tästä mieltä ja mitenköhän se ja se ajattellee tästä ja.

äeää, mie oon päässy tuosta itseasiassa aika hyvin eroon, tai olen yllättäny itteni aika monta monta kertaa jo! oon kertonu asioita ittestäni yllättävän avoimesti yllättäville ihmisille eikä oo kaduttanu yhtää. iteasiassa, se on ollu aika hienoo.

mutta ei minusta kaikkea tarvi tietää. kyllä oikeasti tieto lissää tuskaa. mutta valehella ei saa, ja peiaatteessa tietynlainen kertomatta jättäminenki on... valehtelua.
mie en mittää muuta inhoa yhtä paljon. se ettei puhu suoraan ja valehtelee, siis vaikka nii maailman turhanpäiväsestä asiasta. mie en sitä siedä. en yhtää. se on nii iso juttu mulle. johtuupi ihan varmasti petetyks tulosta, eikä mistää iha kevyestä semmosesta. enkä ny puhu mistää miehen ja naisen, tai naisen ja naisen, tai miehen ja miehen välisestä pettämisestä. vaan siitä, että joku pettää ystävän, johon luottaa, ainaki sillä hetkellä, eniten maailmassa. kyllä nuorelle, ei vielä aikuselle, ystävät on niitä jotka merkkaa. ja ei sillon äiskäle kerrota juttuja, ku kaverille. ja ei kaverit petä. eihän?

tämä juttu on osa minua ja pian myös konkreettisesti kysymys että luotanko koristaa rannettani musteen muodossa:)

Ei kommentteja: