lauantai 30. huhtikuuta 2011

päivä 11. "Sisarukseni"



minulla on. onneksi minulla on. universumille kiitos minulla on!



olla ainoa lapsi? elämä olisi ollut erilainen, minä olisin ollut erilainen.



yleensä sen voi kertoa ihmisestä, jos se on elänyt ilman sisaruksia. okei, parhaasta ystävästäni sitä ei voisi ikinä uskoa, mutta surullisen usein jotain hyvin perustavanlaatuista on jäänyt puuttumaan ilman sisaruksia kasvaneen elämästä.

huhuh, olenhan joo onnekas mutta hei kaikenlisäks mulla on siskoja ja veli! ja veli! mulla on molemmat. okei, joskus ikävänä hetkenä kirosin kun ei ollut isoveljeä, mutta... on isojasiskoja joilla on poikaystäviä :D

parasta! sisarukset on... ikään kuin "ilmasia ystäviä". ne on ikuisia ystäviä. ilman vastapalveluksia, pyytteettömästi. aina.

<3

Ei kommentteja: