torstai 14. huhtikuuta 2011

3. Minun vanhempani.



No siinä ne on.

multa ei ole ikinä puuttunut mitään. en ole ikinä tahtonut mitään äärettömän paljon... tarkoitan siis etten ole tarvinnut mitään. minulla on ollut kaikki. minulla on edelleen kaikki. kuten professorini sano tiistaina tunnilla "amor", "para ser querida", "tener la familia que le ama". rakastaa ja olla rakastettu. kuinka ilman sitä ihmisestä kasvaisi hyvä ihminen?



huh sitä kiitollisuuden määrää! olenko tajunnut kuinka onnekas olen? OLEN. olen miettinyt sitä monenmonta kertaa. joskus pelännyt rikkovani sen ajattelemalla, pelännyt herääväni johonkin karuun todellisuuteen, pelännyt että luvassa on jotain pahaa koska asiat on _niin_ hyvin. ei mikään täydellistä ole. mutta minun on hyvä.

huh! kiitos!



La vida es corta. No hay tiempo para dejar las palabras importantes sin decir. (paulo coelho)

Ei kommentteja: