keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

keskiviikko.

kyllä mie meinasin tännään lukea! meinasin meinasin... alotinki! viimistä epilogia, viimistä lukua toisesta pääsykoekirjasta. eli aika hyvin eikö! olen lukenu molemmat! toisen jo 1,5 kertaa ja tehny muistiinpanojaki! eli saanko anteeksi.. tänään en ole keskittyny. mutta mulla on hyvä syy! olin töissä! ("kirkonkelloja...") aamula soitettiin että saana subwayhin tuuraamaan! hurjaa joo. keittiössä olin, en tehny hienoja patonkeja en.. mutta mutta kuitenki. huomenna jonnekki fazerin kahvilaan. saa nähä kuinka löyvvän. ja sitte sokoksella illalla. nyt muka yhtäkkiä keikkaa pukkaa ja perjantaina pitäs lähteä pohjois-afrikkaan. menee kyl nii osuvasti taas.

mutta hyvä päivä! hämeenlinna ei olekaan enää niin synkkä paikka;) no hitsi vie ku tapaa ihmisiä, sosiaalista kanssakäymistä! sitä tässä on kaivannu. ja ku nii mukavia. ja vieläpä oikein söötti. niin, söötti. ja mukava. ja mukavia muutki. muttei sööttejä. Ü eli yks mukava ja söötti ja sitte muita mukavia vain. jep jep he he. enivei... oli oikein.. mukava... tutustua.. din din din.

tein tännään itte hernekeittoa, ei mitään purkkihommaa! oli hyväää! ja sitte tehin lihapullataikinan hirvenlihasta. pittää tehä sitte ko tuo yks hirmusyömäri tulee reeneistä. kai vois iteki mennä reenailee sitä ennen. jalat tuntuu vaa hiukka raskailta. pitäs kai levätäki. mutta taitaa tulla vkon lepotauko afrikassa.

onpa mulla hauska fiilis.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Nyt oli niin ilonen päiväkirja, että hymy tuli huulille täälläkin :-)

See?