sunnuntai 4. tammikuuta 2009

välittää. ei välitä. välittää ei välitä.

hyvä fiilis. huono fiilis. hyvä fiilis. huono fiilis.

ihan skitsoahan tämä on ollu. mutta ny se on ohi, herranki puolelta. ehkä hymyilee kuulema jos joskus nähdään. aika huonoa seuraa se on mulle ollu. tai siis... ihanaa seuraa.mutta siis. ei se rehellinen ole ollu. ja kokonaissaldo mitä se on mulle tuonu on tosi surkea. mie olen ollu tosi surkeana sen takia. ja monesti ihan turhaan. nyttenki kaipaan vaikka se on minua kusettanu tiä monettako kertaa. mie tunnun antavani sille kaiken anteeks. vaikka se kohtelee minua huonosti. pitäs vain päästää irti. se on vain hirmu vaikeaa. mutta se on ainoa asia mitä häätyy ennää tehä. ei se halua sopia. eikä se olis varmaa edes hyväksi. haluaisin silti. tyhmä ku olen. se ei halua vaivata päätäään minun takia ennää yhtää. keskittykööt vaa asuun avovaimonsa kans. hitto mie olen ollu sinisilmänen.

Ei kommentteja: