maanantai 19. tammikuuta 2009

All This Time.

toooinen blokkailu jo tälle päiväle. oon hurjimusss!

mie olen kyllä asunu entisessä elämässä afrikassa. no ainaki päiväntasaajalla. miien kestä kylmää yhtään. nytteki kaks villatakkia ja kahet housut ja viltti päällä! kädet ihan jäässä. eikä siellä oo ku 9-10 astetta pakkasta. voi kuulkaa niitä päiviä ku on yli -20. mie oon nii jumissa sohvalla peittojen ja vähän useamman peiton alla. ja kylmä on fiiliksenä ihan ärsyttävän hirveä. ei pysty keskittyy mihinkää. ja jatkuvana fiiliksenä se repiiiiiiiiii! tahtosin lämpimään... ens talven olen kyllä satavarmasti jossain lämpimässä. en siedä tätä. vaikea lähteä mihkää juhlimaan, ainakaa hepenissä. häätyy olla kaulahuivit, lapaset ja hupparit jatkuvasti mukana ku jossaki välissä tullee varmana kylymä. näkkee nuista erikan synttärikuvistaki kui saana istuu täyessä sotavarustuksessa ja muut heiluu pikkuhamosissa. KOHTA tullee ONNEKS kesä!<3

hmm. joo. mitäs muuta mulle. aaa, siitä uuvesta tatskasta. keksin jotain aivan ihanaa. suunnitelmat vähän niinku muuttuis. parempi niin ehkä... en kehtaiskaan alkaa muokkaan tuota mahaa. ehkä myöhemmin. sitte ku keksin mitä tosiaan haluan siihen, enkä jätä partaselle kaikkea suuunnittelutyötä. ajattelin vähän jatkaa muita juttuja. olis ne tatuointimessut ny 13.-15.2. sinne tuskin saapii ennää aikaa. vai saisko?! jarila kyllä tekisin mielelläni... äää. ja eikä rahatilannekaan salllis. voi jummi ku olisin vakavaranen. rikas oikeastaan. tai olis joku joka haluais maksaa. tsah. ko olis vain töitä nii se olis alku! ärsyttävän kallis harrastus.

change the channel....

Ei kommentteja: